Wednesday, March 16, 2011

Melda Ahmad - Aku Adalah Aku

Artis : Melda Ahmad
Judul Lagu : Aku adalah Aku

Muat Turun
Type : Live Konsert
>> 4shared <<

Type : Clear Version
Mediafire  >> Klik Sini <<
4Shared >> Klik Sini <<

Lirik Lagu

Lafazkanlah kata dari hatiku
terangilah gelap gulita hati
fahamilah maksud kata lagu ini

tenangkanlah jiwa yang bergelora
hentikanlah kerunsingan ku ini
tutupkanlah jendela onak duri

hidup bagiku sesuatu yang indah
yang tak ternilai kenikmatan dunia padaku

Jika bisa kukecapi kehidupan ini
akan kupasti yang terbaik untuk diriku
kemana saja ku bawa jua kedalamnya
pasti ku pasti yakin pada semua

Jika bisa kukecapi kehidupan ini
akan kupasti yang terbaik untuk diriku
tiba masa untuk aku berdiri sendiri
aku adalah aku sebenarnya

lepaskanlah sayap impian
bawalah ku terbang tinggi

tags : Melda Ahmad Aku adalah aku


Broken Link or Any Request >> Tell Us

Join File using HJSplit.. More Information >> Click Here

.

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon More