Monday, February 21, 2011

Beri Rasa - Nubhan

Judul Lagu : Beri Rasa
Artis : Nubhan

Muat Turun Link

Mediafire >> Link Akan menyusul
4shared >> Link Akan menyusul

Lirik Lagu Beri Rasa

Beri rasa beri rahsia
Tanpa aku paksa paksa
Dalam gelap dalam terang
Tanpa aku raba raba

Agar tak aku menyesal
Dalam cinta yang penuh soal

Beri tanda kepastian
Gula cuka bukan pendaya
Dari depan dari belakang
Kau masih tetap sempurna

Aku menjadi resah
Kalau tak dapat
Melihat kau sebenarnya..

Yang ku pinta
Cinta ini bukan gaya tapi isi
Tanpa rasa
Hidup ini  takkan bererti
Tanpa rasa
Kita tak mungkin bersama abadi
Tanpa rasa
Kau hanya batu permata yang indah

Aku yang menjadi aku
Melengkapkan cinta yang milikku
Yang lain aku tak tahu
Biar pun sepancar cahayamu

Penyanyi : Nubhan
Lagu : Tam (SPIDER)
Lirik : M.Nasir


Broken Link or Any Request >> Tell Us

Join File using HJSplit.. More Information >> Click Here

.

3 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon More