Friday, April 1, 2011

Maafkan saya yerrr

Mungkin ada rakan-rakan semua yang mengalami broken link beberapa muat turun yang saya sediakan dalam blog nie.. saya memohon berbanyak-banyak minta maaf sekiranya ia berlaku... dan untuk pengetahuan semua, disebabkan link-link tersebut saya selalunya mengambil melalui laman mediafire.com dan 4shared.com dan selalunya memang cepat akan di banned oleh website tersebut... Kalau saya meletakkan link dari laman web yang berbayar seperti hotfile, rapidshare dan sebagainya mungkin ada rakan-rakan yang xsuka untuk menunggu dan melihat begitu banyak sekali iklan di laman tersebut. Dan saya pun xsuka menghadapi perkara tersebut... 

Jadi saya jadikan blog nie sebagaimana yang saya rasa mudah dan senang bagi saya kerana contohnya Mediafire.com kita boleh menggunakan perisian IDM walaupun tidak melanggan akaun yang berbayar mediafire.... jadi diharapkan dapat memudahkan rakan-rakan semua....

Dan semestinya laman web nie, xde pun mementingkan sangat iklan... Kalau rakan-rakan rasa puas itupun dah cukup baik... Tapi kalau ada broken link, jangan segan-segan nak beritahu saya... Dan sejujurnya saya pun bukan ada simpanan muat turun sepertimana yang terdapat dalam blog ini..... 

Dab kalau nak request pun boleh, maklumkan saja pada saya... InsyaAllah saya akan menggunakan pembantu peribadi saya iaitu cik google untuk menyelesaikan masalah anda...hehehehehehe... 

bubyeeeee...


Broken Link or Any Request >> Tell Us

Join File using HJSplit.. More Information >> Click Here

.

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon More