Thursday, April 7, 2011

Sim Card Maxis Rosak ?

Pada bulan lepas saya telah mengalami masalah sim card rosak dan saya menggunakan maxis prepaid. Dengan info yang kurang, saya pun bertanya kepada kawan-kawan saya di facebook untuk mendapatkan bantuan...

Dan Alhamdulillah dengan sedikit onformasi yang mereka berikan saya selesai juga masalah saya

Ini Info yang saya simpulkan, mungkin berguna pada kawan-kawan semua....

1. Pergi Maxis Centre
2. Isi Borang yang mereka berikan
3. Mereka akan minta IC untuk diphotostat dan mereka akan ambil salinan itu
4. Mereka akan berikan Sim Card Baru, Tapi ingat, nombor-nombor lama tue kena la buat backup, nanti hilang.
5. Bayaran yang dikenakan RM 10
6. Setiap setting yang kita lakukan pada simcard yang sebelumnya xkan hilang...
7. Tapi ingat Maxis Centre nie kalau di kawasan luar bandar jarang yang beroperasi pada hari minggu... So check la k...

k tue je kot...kalau ada lagi insyaAllah saya akan tambah...


Broken Link or Any Request >> Tell Us

Join File using HJSplit.. More Information >> Click Here

.

4 comments:

wah.thanks for your information.. tapi, sy pegi ka.. dia ckp ic sy punye cheat tak boleh detect.. dia mintak salinan bil elektrik/air..

this is really useful, thanks

http://onexox-simkad-jimat.blogspot.com/
http://simcards.onexox.im

nice blog

TONE EXCEL WOW!!!
•••••••••••••••••

Setiap kali mereka topup dimana jua kedai2 yang menjual topup seluruh Malaysia, anda akan diberikan komisyen dari nilai topup mereka...😍

*Setiap kali itu maknanya selama mereka masih memakai simkad ToneExcel tersebut.....😉

contoh;
°°°°°°°
Andatopup RM20
😎 *(mereka topup RM30)
|
😄 Level 1: 6%(1.80)
|
😄 Level 2: 3%(0.90)
|
😄 Level 3: 11%(3.30)
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Anda topup RM60
😎 *(mereka topup RM30)
|
☺ Level 1: 10% (3.00)
|
😊 Level 2: 3% (0.90)
|
😉 Level 3: 13% (3.90)

*( komisyen topup dibayar pd 21 hb)

WOW KE WOW?
°°°°°°°°°°°°°
~> Change your simcard ~> change your life, InsyaAllah...😉

Keterangan lanjut di sini:
http://toneexcel.biz/1101469

Call/Whatsapp
0123633661
KakLong_Comey
www.teautonetwork.com/10500

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon More