Monday, July 9, 2012

WTS USED Yummy S10 HD PVR RM 200 Astro Decoder

Saya ingin menjual Yumy S10 HD PVR bagi pengguna astro Card Sharing. Decoder nie sudah digunakan hampir 6 bulan sebelum saya bertukar ke Dreambox. Bagi yang masih belum tahu kegunaannya, Saya sudah lama terminate astro dan beralih kepada cara ini yang mana telah menjimatkan hampir 70% perbelanjaan astro saya setiap bulan. namun saya masih boleh menikmati perkhidmatan astro full channel.

Apa yang diperlukan adalah

1. Decoder ini Yumy S10 PVR ( Harga asal RM 300 )
2. Piring Astro sedia ada
3. Talian internet ( xkisahla samada streamyxx, maxis , celcom, P1 dan sebagainya )
4. Card Sharing Astro ( harga biasa RM 25 tetapi kena bayar setiap 6 bulan sekali iaitu RM 180 )

Saranan saya bagi yang sudah ada internet dirumah, memang amat sesuai guna cara ini untuk mendapatkan siaran astro yang berbayar. Xsusah pun dan sangat menjimatkan. Xperlu pening kepala.. Kalau beli secara online sekali dengan pakej card sharing, just plug n play jer...erti kata lain, just cabut decoder lama astro, dan sambung dengan decoder yumy s10 nie...bezanya, kena sambungkan decoder ini melalui cable lan/ wifi ke talian internet yang anda langgan. mudah jer...

Ada gak orang persoal benda nie legal ke x. Malas la nak jawab, even saya pun bukan orang yang jual benda nie, just nak bagi pendapat. Kalau korang still lagi nak bayar mahal-mahal teruskanla.. Even beza RM 50 pada saya sangat berbaloi dengan Full Channel yang saya dapat. N xpayah pening kepala nak pk bil bulan2. Sebab pendapatan saya bukannyer banyak sangat. just bayar bil internet sahaja.

Tapi saya xjual akaun card sharing..tapi kalau nak saya suggestkan boleh jer... just tggalkan komen korang kat sini k. insyaAllah saya akan balas.

nie link di mudah.my http://www.mudah.my/vi/16515685.htm


Broken Link or Any Request >> Tell Us

Join File using HJSplit.. More Information >> Click Here

.

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon More