Wednesday, March 16, 2011

Layan jela.... nak promote sikit

Kini dah dekat 1 bulan saya sedang mengusahakan satu laman web baru iaitu boxmy.net dan sikit-sikit saya hias dan susun-susun bagi nampak menarik. Dan isi artikel dalam laman web itu kebanyakan saya ambil dari media online berbahasa melayu. Kadang-kadang blog pun ada. Banyak sangat ruang xtahu nak isi ape. Impian tue besar tapi keupayaan yang terhad. Takut gak kalau cara saya nie salah. Tapi kalau ada yang wat komplain berkenaan laman tue... Nanti saya akan buangla mane2 artikel yang di komplain tue. Almaklumlah budak baru belajar. Tetapi laman blog nie insyaAllah saya xkan tutup. Laman nie pun bukan kena bayar. Dan ada la jugak kawan-kawan yang follow walaupun xramai... hehehehe, Dah ada yang follow tue alhamdulillah la jugak.

Tapi kalau ada sape2 yang nak saya masukkan artikel baru ke dalam laman web baru saya yang xseberapa tue bolehla sendkan email kepada saya. InsyaAllah saya akan masukkan. Nie mungkin hobi saya pada masa terluang jer...


Broken Link or Any Request >> Tell Us

Join File using HJSplit.. More Information >> Click Here

.

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon More